пятница, 10 апреля 2020 г.

4 тиждень. Історія України 22ПО, 21ТО, 22ТО


Завдання на 4 тиждень
                               
                            Шановні здобувачі освіти!
          Повідомляю, загальнонаціональний карантин, який мав тривати до 3 квітня включно, продовжено на 21 день- до 24 квітня включно.
      Нинішня  ситуація представляє численні та складні виклики  як для Вас, так  і для  навчального закладу. Сподіваюся, що  нам вдасться подолати усі труднощі, працюючи разом. Також маю надію ,що це не триватиме довго і незабаром все повернеться до звичного режиму.
      Наразі викладачі, студенти працюють дистанційно, використовуючи електронну пошту, соціальні   мережі. Ми продовжуємо спільну  роботу  і  хочу повідомити свою електронну пошту: knvik1709@gmail.com (Кизь Н.В.) Свої  роботи  надсилайте  на  вказану  адресу.  Роботи  В.С. Чепурного виконуйте в зошиті. 
               Бажаю терпіння, розсудливості, перш за все , міцного
здоров я!!!

І.Узагальнення знань за розділом  IV «Відновлення незалежності   України»
ü Виконати  тестові  завдання  за посиланням https://bohdan-         digital.com/dodatok/istoriaU-11kl_TZ4.pdf т і  надіслати відповіді на вказану електронну адресу.

ü ВИКОНАТИ  ТРЕНУВАЛЬНІ  ТЕСТИ  З  ІСТОРІЇ  УКРАЇНИ

  Онлайн тренажер за темою: Розпад Радянського Союзу та відродження  незалежності України за посиланням https://test.izno.com.ua/?q=encziklopediya-testovix-zavdan.html


ü Складіть синхроністичну  таблицю подій в Україні, Європі та світі у 1985– 1991 рр.


                      Ми  розпочинаємо  вивчати  новий  V розділ :
        «Становлення України як незалежної держави»

 Заняття№49-50,51-52.
 Тема.  Початок державотворчих процесів

ІІ.Розглянути  матеріал за підручниками:



ü Сорочинська Н.М., Гісем О.О.    
Історія України [рівень стандарту] : підручник для 11 кл. закл. загальн. серед. освіти / Н. М. Сорочинська, О. О. Гісем. —   Тернопіль : Навчальна книга –  Богдан, 2019. — 240 с

§ 20–21. Початок державотворчих процесів.

ü Власов В. С. Історія України (рівень стандарту) :
           підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти / В. С.       
           Власов, С. В. Кульчицький. – Київ : Літера ЛТД, 2019. – 256 с.        

           § 22–23. Державотворчі процеси та стан економіки .


ІІІ. Прочитати матеріал  заняття і скласти опорний конспект за планом

                                                    ПЛАН.
          1.Державотворчий процесс
          2. Формування законодавчої  гілки  влади
          3.  Президент України і виконавча влада
          4.  Створення української армії та військово-морських сил
          5.  Розбудова судової системи і правоохоронних органів
          6. Визначення громадянства і кордонів України
          7. Розбудова місцевих органів влади
           8. Автономістські та сепаратистські рухи в Україні на початку
              1990-х   рр.   Кримська автономія
           9. Державна символіка


ІV. Дайте відповіді на поставленні запитання .

1.     Що таке державотворчий  процес? Які його складові?
Користуючись матеріалом підручника, заповніть таблицю:
«Державотворчий процес в 1991–1994 рр.: здобутки і прорахунки».



2. Оцініть основні положення воєнної доктрини – без’ядерність і позаблоковий статус – з позиції правильного (або помилкового) вибору України у формуванні своєї   військової   стратегії  в перші роки незалежності.
                                                                                                                       
 3.Прокоментуйте ситуацію, що склалася в Криму на початку 90-х рр.
   Аргументуйте свою позицію з погляду різних політичних сил. Яким є ваше  
   бачення  проблеми?

Комментариев нет:

Отправить комментарий