Завдання на 4 тиждень
Шановні здобувачі освіти!
Повідомляю, загальнонаціональний
карантин, який мав тривати до 3 квітня включно, продовжено на 21 день- до 24
квітня включно.
Нинішня
ситуація представляє численні та складні виклики як для Вас, так і для
навчального закладу. Сподіваюся, що
нам вдасться подолати усі труднощі, працюючи разом. Також маю надію ,що
це не триватиме довго і незабаром все повернеться до звичного режиму.
Наразі викладачі, студенти
працюють дистанційно, використовуючи електронну пошту, соціальні мережі. Ми продовжуємо спільну роботу
і хочу повідомити свою електронну
пошту: knvik1709@gmail.com (Кизь Н.В.) Свої
роботи надсилайте на вказану
адресу. Роботи В.С. Чепурного виконуйте в зошиті.
Бажаю терпіння, розсудливості,
перш за все , міцного
здоров’ я!!!
І.Узагальнення знань за розділом IV «Відновлення незалежності України»
ü Виконати тестові
завдання за посиланням https://bohdan-
digital.com/dodatok/istoriaU-11kl_TZ4.pdf т і надіслати
відповіді на вказану електронну адресу.
ü ВИКОНАТИ ТРЕНУВАЛЬНІ ТЕСТИ З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
Онлайн тренажер за темою: Розпад
Радянського Союзу та відродження незалежності України за посиланням https://test.izno.com.ua/?q=encziklopediya-testovix-zavdan.html
ü
Складіть синхроністичну таблицю подій в Україні, Європі та світі у
1985– 1991 рр.
Ми розпочинаємо вивчати новий V
розділ :
«Становлення
України як незалежної держави»
Заняття№49-50,51-52.
Тема. Початок державотворчих процесів
ü Сорочинська Н.М., Гісем О.О.
Історія України [рівень стандарту] : підручник для 11 кл. закл. загальн.
серед. освіти / Н. М. Сорочинська, О. О. Гісем. — Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2019. — 240 с
§ 20–21. Початок державотворчих процесів.
ü Власов В. С. Історія України (рівень стандарту) :
підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти / В. С.
Власов,
С. В. Кульчицький. – Київ : Літера ЛТД, 2019. – 256 с.
§ 22–23. Державотворчі процеси та стан
економіки .
ІІІ. Прочитати матеріал заняття і
скласти опорний конспект за планом
ПЛАН.
1.Державотворчий процесс
2. Формування законодавчої гілки
влади
3. Президент
України і виконавча влада
4. Створення української армії та
військово-морських сил
5. Розбудова судової системи і
правоохоронних органів
6. Визначення громадянства і
кордонів України
7. Розбудова місцевих органів влади
8. Автономістські та сепаратистські рухи в Україні
на початку
1990-х рр. Кримська
автономія
9. Державна символіка
ІV. Дайте відповіді на поставленні запитання .
1. Що
таке державотворчий процес? Які його складові?
Користуючись
матеріалом підручника, заповніть таблицю:
«Державотворчий
процес в 1991–1994 рр.: здобутки і прорахунки».
2. Оцініть основні положення воєнної доктрини –
без’ядерність і позаблоковий статус – з позиції правильного (або помилкового)
вибору України у формуванні своєї
військової стратегії в перші роки незалежності.
3.Прокоментуйте ситуацію, що склалася в
Криму на початку 90-х
рр.
Аргументуйте свою
позицію з погляду різних політичних сил. Яким є ваше
бачення проблеми?
Комментариев нет:
Отправить комментарий