Філософія


                                           ЗОШИТ
для самостійних практичних робіт
                                        з філософії
на період дистанційного навчання
здобувача(ки) ____групи
КЗ «Покровський педколедж»
(прізвище, ім’я та по батькові)

             Завдання для самостійних практичних робіт
Завести і підписати зошит
 для самостійних практичних робіт
(Зошит повинен бути 18 аркушів, за який будуть виставлені оцінки.)


                                      Заняття№7-8

І. Скласти опорний конспект за темою: 

                      Філософія Стародавнього світу
                                           План
1.Принципи періодизації історії філософії.
2.Філософія Стародавнього Сходу (Індія, Китай, Єгипет,
    Вавілон, Палестина, Іран).
 3.Антична філософія.
  ІІ. Виконати завдання для  контролю знань 

 Завдання 1.. „Прокоментуйте вислів...” Конфуцій казав: “Мені було п’ятнадцять, і воля моя поривалася до навчання, в тридцять я утвердився, в сорок мене покинули сумніви, в п’ятдесят мені відкрився закон небес, в шістдесят відкрився мій слух, в сімдесят я міг йти за бажаннями мого серця, не переступаючи міру”. Такими були ступені становлення мудреця. А які би сходинки власних успіхів ви хотіли би пройти?
Завдання 2. Підготуйте презентацію до другого питання, обравши одну з країн.

Завдання 3.
 Що ви знаєте про життя і смерть Сократа? Що стало приводом для його легендарної фрази:“Я зневажаю людей, що засудили мене, але не можу не шанувати законів моєї держави”? Чому Сократ не залишив жодного рукопису? Як це було пов’язане з його розумінням пізнання?
У чому була особливість сократівського методу пізнання?
                            
                           Заняття №9-10
І. Скласти опорний конспект за темою:        
                                       Філософія Середньовіччя   
                                    План
1. Етапи розвитку філософії Середньовіччя в Західній Європі
2. Арабська і єврейська філософія Середньовіччя.
3.  Філософія епохи Відродження.
 4. Філософія Реформації. 

ІІ. Виконати завдання для  контролю знань 
Завдання 1. „Прокоментуйте вислів...”
 Августин Блаженний про основний моральний принцип християнина висловився так: „Полюби і роби що хочеш”. Як ви оцінюєте цю думку? Що в ній – „дозвіл” на свавілля або заклик до духовного вдосконалення? Чи може цей принцип дисциплінувати людину і яким чином? Чи пов’язана можливість  виконання цієї вимоги з певним сумнівом (оскільки Августину належить ще й інший вислів: „Сумніваюсь, отже, існую”)?
Завдання 2. „Заповніть таблицю”.



Завдання 3.
ü Назвіть ключові ідеї філософії Августина.
ü Яка природа зла, за Августином?
ü Дайте характеристику історичної концепції Августина. Що таке християнська есхатологія?

                               Заняття№11-12


І. Скласти короткий опорний конспект за темою:   
          ФІЛОСОФІЯ ЕПОХИ ВІДРОДЖЕННЯ 
                                  ПЛАН
1.   Загальні риси духовного стану епохи Відродження
2.    Італійський гуманізм і його філософські основи
3.    Неоплатонічний період у філософії Відродження
4.   Натурфілософія епохи Відродження
5.   Північноєвропейський гуманізм
6.    Ренесансні соціально-політичні теорії та утопії

 ІІ. Виконати завдання для  контролю знань 
Завдання1.. „Поміркуємо над проблемою...”  
У філософській літературі епоху Відродження визначають іноді як “ранок Великого дня світового розвою”, як появу принципово нового світобачення. Проте є ще інша точка зору, а саме: епоха Відродження – це епоха, котра звернена своїми настроями та тенденціями в далеку античність, до джерел класики цього періоду, тобто це таке нове, яке можна оцінити як “давно забуте добре старе”. Чи насправді тут є суперечність, або, можливо, епоха Відродження поєднує в собі обидві характеристики?
 Завдання 2. „Заповніть таблицю”.
Завдання 3.
ü Чому епоху XV-XVI ст. називають „епохою Відродження”?
ü Як проявився в епоху Відродження культ творчої індивідуальності?

ü Назвіть видатних представників гуманізму Відродження.

Комментариев нет:

Отправить комментарий